gitte-gerrard.reismee.nl

2 dagen qatar (doha)

het duizeld in onze hoofden van al die indrukken in dit buitengewoon interressante land. hier is echt alles goud wat glanst. ze weten hier echt niet ,wat ze allemaal met hun oliegeld moeten beginnen.futuristische woontorens,sprookjesachtige shoppingmals,glizzie hotels,maar ook hele mooie arabische wijken, waar de mannen in witte en de vrouwen in zwarte nachtponnen rondlopen.we zijn de hele zandbak (het schiereiland qatar doorgereden) ,zijn naar een kamelenrace geweest, hebben in een glizzie hotel champagnelunch genoten ,maar ook in de souq waterpijp gerookt en arabisch gegeten. echt geweldig. marc was onze gids.

we gaan morgen vroeg naar bangkok.daarna naar ankor wat en denken de 12. febr. in ho chi min city te zijn.

maar tussenin komen nog andere en hopelijk interessante verhalen

Gaston & Wies

Ha jongens,hier dan eindelijk iets van ons helaas hebben wij geen internet gehad maar wij hebben jullie eindelijk gevonden en heel veel gelezen wat al allemaal gebeurt is prachtig en geweldig voor jullie geniet ervan met de hondjes is alles perfect wij gaan zometeen ernaar toe gr. en liefs van ons xxx